SutinkuSiekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, svetainėje yra naudojami slapukai (angliškai „cookies“), kuriais analizuojama jūsų naršymo istorija. Tokiu būdu optimizuojamas svetainės funkcionalumas ir pateikiamas turinys, kuris yra aktualus jums. Sutikdami, spauskite mygtuką “Sutinku”.

Naujienos

Tavo aplinkoje yra asmuo, turintis priklausomybę nuo alkoholio, kuriam nori padėti, bet nežinai kaip? O gal tu pats esi tas žmogus, kuris turi priklausomybę ir nori jos atsisakyti? Kreipkis!
Vasaros savaitgalis ar šiltas vakaras po darbo. Prieš akis iškyla vaizdas: ežero pakrantė, sodyba, miškas, ar miesto parkas. Geras oras, gera kompanija, skanus maistas. Kokių klaidų nedaryti, kad nesugadintumėme šios idilės?
Skaityti mokame visi. Dažnai valandų valandas iššvaistome skaitydami nereikšmingas žinutes socialinėje erdvėje. Tačiau neskaitome to, kas vienaip ar kitaip gali paveikti mūsų sveikatą ar savijautą. Išsamiau apie etiketes - nuo ko pradėti ir kokios informacijos jose ieškoti.
Vasara – pats smagiausias metų laikas, kada laukia atostogos, draugai, gamta ir pramogos.
Kasmet birželio 14 – Pasauline kraujo donorų dieną, Šiaulių miesto visuomenės sveikatos biuras, sako nuoširdų ačiū kraujo donorams, kurių dėka kasdien gelbėjamos gyvybės, ir skatina savo bendruomenės narius pasidalinti gerumu – tapti savanoriškais ir reguliariais kraujo donorais.
Kviečiame į NEMOKAMĄ seminarą su vaistininku žolininku MARIUMI LASINSKU
Vasara – pats smagiausias metų laikas, kuomet laukia atostogos, draugai, gamta ir pramogos. Kiekvienais metais, atšilus orams, daug žmonių traukia prie atvirų vandens telkinių atsigaivinti nuo karštų saulės spindulių. Tačiau per žiemą, kiek primiršus elementarias maudymosi taisykles, dažnas gali tapti nelaimės taikiniu. Kad būtų galima išvengti skaudžių nelaimių, verta prisiminti, kaip saugiai elgtis prie vandens telkinių. Vanduo, tai puiki pramoga, poilsis suaugusiems ir vaikams, tačiau jame slypi daug pavojų. O, kad atostogauti būtų smagu ir, svarbiausia, saugu, verta prisiminti kokia svarbi žmogaus gyvybė ir kaip elgtis prie vandens ir vandenyje bei ką daryti jei žmogus skęsta
Per karščius mūsų organizme keičiasi du pagrindiniai parametrai: miego laikas sutrumpėja, o cheminės reakcijos pagreitėja. Taigi mes norime mažiau valgyti, tačiau daugiau gerti. Mokslininkai tvirtina, kad kiekvieną kartą temperatūrai pakilus 10-čia laipsnių, būtina sumažinti vartojamų kalorijų kiekį nuo 5 iki 10 procentų, t.y. ne tik mažiau valgyti, bet ir maistą rinktis mažai kaloringą.
Tikimybė žūti arba būti sužeistiems šios kategorijos eismo dalyviams yra keletą kartų didesnė nei asmenims, sėdintiems automobilyje. Mūsų šalies eismo įvykių statistika patvirtina, kad dviračiais važiuojama pakankamai dažnai, o per eismo įvykius nemažą nukentėjusiųjų ar žuvusiųjų dalį sudaro dviračių vairuotojai. Beje, daugiau kaip pusė eismo įvykių, kuriuose nukenčia dviratininkai, įvyksta dėl jų pačių neatsargumo. Primename, kad visi eismo dalyviai, tarp jų ir dviračių vairuotojai, privalo paisyti Kelių eismo taisyklių (KET).
2019 m. birželio 5-6 d. prognozuojama 24-31 laipsnių karštis, 2019 m. birželio 7 d. − iki 25-30 laipsnių.